LogoKontakt os
Logo
Kontakt os

Medarbejder

tilfredshedsundersøgelse

Få indsigt i hvordan jeres ansatte trives, så I kan sikre en attraktiv og konkurrencedygtig arbejdsplads

Ved I, om jeres ansatte trives, eller om de overvejer at søge job et andet sted?

Så kan et indblik i jeres arbejdsmiljø og medarbejderes motivation være et godt sted at investere. I Danmark er vi nemlig i den europæiske elite, når det kommer til kvalitet i arbejdslivet og medarbejdernes arbejdsevne er i top. Derfor er der mange grunde til at fokusere på, at ansatte oplever et godt arbejdsmiljø og trivsel.

Et godt arbejdsmiljø

Baseret på forskning

øger motivation for jobbet

øger kvaliteten i opgaveløsningen

mindsker sygefravær

Vores løsning

For at vide om I lykkes med at være en attraktiv arbejdsplads med glade og motiverede medarbejdere, har I behov for at evaluere jeres ansattes tilfredshed. Vi kan hjælpe jer med at skabe et fundament for dialog og læring om trivsel, som I kan bruge til at sikre høj motivation i jobbet og reducere sygefravær. Viden om jeres medarbejderes trivsel gør, at I hurtigt identificerer, hvor det går godt og hvor der er behov for handling - både på kort sigt og lang sigt.

Vores undersøgelse kan fx give jer en 90°, 180° eller 360° vinkel på trivslen, så I får indsigter i sociale, kulturelle og faglige elementer af trivslen. Det kan fx være viden om ansattes oplevelse af:

  • Indflydelse samt udnyttelse af kompetencer og erfaringer
  • Jobindhold og muligheden for god opgaveløsning
  • Arbejdstempo, tidsfrister og krav i jobbet
  • Samarbejde med nærmeste kolleger og leder
  • Engagement og mening i arbejdet

HRlytics I/s

8000 Aarhus C

Info@HRlytics.dk

CVR: 43066773

Køb kursusevaluering